Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzebez sensu - na prostej h2 z powodu kompresora bedzie zapewne szybsza od litrowych przecinakow, a h2r to juz zupelnie inny swiat
Odpowiedzh2r to wydumka jak pojazdy startujące w lemans ,mnie interesują tylko pojazdy ktoree mogą się poruszać po drogach a nie kit cary do rally crossu czy top fulle albo h2r to jest dobre jako ciekawostka kryptozoologiczna najwyżej , a co do h2 czyli tej wersji która jako jedyna będzie porownywana do innych drogowych motocykli to 200 km i 135 nm przy masie 240 kg to zbliżone wartości jak najnowsza hayabusa która ma zblizona moc ale moment jeszcze większy bo 156 nm ,więc co z tego ze h2 ma kompresor jak wartości mocy i momentu ma takie same bądź nawet gorsze przy zbliżonej masie i aerodynamice , h2r będzie porownywana do drogowych motocykli tylko na torze i lotniskach ,w ramach ciekawostki ;)
Odpowiedz"Wydumka" to moim zdaniem twoja wypowiedź. Interesują Cię tylko pojazdy które mają homologację drogową tylko ile jest dróg na których legalnie można wykorzystać ich potencjał ? Z jednej strony myślisz logicznie a z drugiej idiotycznie.
Odpowiedzpotencjał przyspeiszenia do określonej predkosci przez prawo na danym odcinku -wszędzie, potencjał predkosci maxymalnych gdy pominiemy głupie często przepisy jak chociażby ograniczenie predkosci na nowych autostradach tez na wielu odcinkach da się wykorzystać jak ktoś umie jezdzic i ma trochę wyobraźni kawa h2 niepotrzebuje większego odcinka do rozpędzenia się do 300 km.h niż daewoo matiz do rozpędzenia się do predkosci maxymalnej 160 km/h ,jak slysze gości którzy mowia po co komu haja u nas i tak niema dróg tpo jzu wiem ze niemaja pojęcia o czym pisza ,ktoś kto umie jezdzic i ma wyobraznie wykorzysta potencjal tego motocykla na większości odcinków pozatym ilu robi z klazdego wyjazdu z domu tour de poloń swoim passatem ? wiec co toz a gadka wgl ? nawet wtak wolnych pojazdach mało kto ciagle ciśnie do dechy wszędzie w wiekzosci wykorzystując może 30/% mocy na codzien wiec jak ktoś sobie kupuje gsxr 1000 to ma takie prawo w wdemokratycznym państwie jak passata itp. i nic ci do tego ile wykorzystuje potencjalu tego motocykla sama swiadomosc mocy mpod manetka dla odp klienta się ...itd. sam masz raczej większe problemy zmyśleniem logicznym jak widzisz;)
Odpowiedzdla tego kto chce takiego gsxr 1000 nawet odwiniecie na chwile manetki na 2 biegu żeby pcozuc ciag daje satysfakcje z jazdy i to mu wystarcza itd. .
Odpowiedzdo tego nawet jak kupisz crusiera o mocy 50 km to i tak niebedziesz legalnie moglw ykorzystac jego potencjału na większości drog ;) cruiser taki idzie z 160 m/h nawet na naszych autostradach ograniczenie wynosi około 140 km/h wiec w myśl twojej logiki w pl nie powinno się kupwoac motocykli które przekraczają 140 km/h czyli maszyn o mocy max około 30 km mechanicznych ;) pozatym dla gsxr itd. sa wyścigowe weekendy itp.
Odpowiedzjedyny plus tej wersji h2 jest taki ze bardzo tanim kosztem będzie mozna podniesc moc jak w standardowym tdi za pomocą przze programowania jednostki sterującej w okolice powiedzmy 230 może 240 km .
Odpowiedz